Lid worden van VT de Hoek?

Wat leuk dat je geïnteresseerd bent in een lidmaatschap bij VT de Hoek! Om een eventuele aanmelding soepel te laten verlopen wijzen we je graag op de volgende zaken;

  • Een nieuw lid meldt zich aan door middel van het aanmeldformulier op de website. Je kunt hier ook een foto uploaden voor op je KNLTBpas. 
  • Van de ledenadministratie ontvang je een bericht dat je aanmelding in behandeling is genomen.
  • Na het voldoen van de contributie (wordt je lid na 15 januari dan verzoeken we je vriendelijk om zelf de eerste keer de contributie over te maken. De betaalinstructie ontvang je in de bevestiging van de Ledenadministratie) ontvang je de KNLTBpas. Deze heb je nodig om het afhangbord in het clubhuis te gebruiken en voor het spelen van de competitie. 
  • Ieder lid van VT de Hoek stelt zich op de hoogte van en houdt zich aan het Park- en Huishoudelijk Reglement. Je vindt deze reglementen op de Reglementenpagina.
  • Je wordt lid tot wederopzegging. Opzeggen dient te gebeuren voor 1 december voorafgaand aan het nieuwe tennisseizoen. Meer informatie vind je op de afmeldpagina. 
  • De contributie wordt jaarlijks eind januari geïnd. Betaal je in 4 termijnen dat vindt inning plaats eind januari, eind maart, eind juni en eind september. 
  • Jaarlijks wordt aan het begin van het seizoen een informatieavond georganiseerd voor nieuwe leden. Tijdens deze avond wordt uitleg gegeven over de werking van het afhangbord, toegelicht welke activiteiten er worden georganiseerd en kun je kennis maken met ons clubhuis en de pachter. Hou hiervoor de agenda in de gaten. Ben je lid geworden na deze datum en wens je graag enige uitleg, stuur dan een mail aan de ledenadministratie.